X
تبلیغات
رایتل

آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

شرایط استفاده از پنل پیامک رایگان مفت اس ام اس


  1. عضویت در این سامانه رایگان است و محدودیت زمانی ندارد.
  2. شماره های ارسال پیام کوتاه و امکانات سامانه به طور یکسان در اختیار همه کاربران قرار می گیرد و ابزارهای جدیدی که در آینده به سامانه اضافه شوند، رایگان خواهد بود.
  3. هزینه ارسال پیام کوتاه به عهده کاربر می باشد. این هزینه بر اساس تعداد صفحات تحویلی به اپراتور محاسبه و از اعتبار کاربر کسر می گردد. تعرفه ارسال پیامک در بخش قیمت ها درج گردیده و همواره آخرین قیمت ها ملاک محاسبه هزینه ها خواهد بود.
  4. اعتبار خریداری شده توسط کاربران تا هفت روز پس از خرید قابل برگشت است مشروط بر اینکه کاربر از آن اعتبار استفاده نکرده باشد.
  5. برگشت اعتبار فقط به شماره کارت یا حسابی صورت می گیرد که مبداً خرید بوده و لازم است شماره کارت بانکی و مشخصات صاحب آن با مشخصات کاربر ثبت شده در سامانه یکسان باشد بنابراین امکان برگشت اعتبار به دیگر کارت های بانکی کاربر یا حساب سایر افراد وجود ندارد.
  6. محتوای پیامک های ارسالی کاربران به صورت هوشمند کنترل شده و پس از تأیید، ارسال خواهند شد. پیامک هایی که محتوای سیاسی، غیر اخلاقی، تبلیغات غیرمجاز (محصولات ماهواره ای، خدمات آرایشی و بهداشتی، خدمات پزشکی و سایر محصولات حوزه سلامت، وام، جایزه و ...) داشته باشند یا هویت ارسال کننده در متن آن ها مشخص نباشد، تأیید نمی شوند و قابلیت ارسال نخواهند داشت.
  7. در صورت اصرار کاربر بر ارسال محتوای غیرقابل تایید و عدم توجه به توضیحات کارشناسان محتوا، پنل کاربر مسدود گردیده و مانده اعتبار آن مسترد نخواهد شد.
  8. محدوده زمانی مجاز برای ارسال پیامک از 8صبح تا 10 شب می باشد. تایید محتوای پیامک در ساعات کاری (9صبح تا 5عصر) حداکثر پانزده دقیقه و در سایر اوقات حداکثر یک ساعت زمان خواهد برد.
  9. با توجه به اختلالات سامانه فیلترینگ پیام کوتاه، کاربران می بایست قبل از هرگونه ارسال انبوه، متن مورد نظر را با استفاده از گزینه ارسال تستی مخابره کرده و از دریافت کامل آن روی گوشی اطمینان حاصل نمایند. در صورت فیلتر شدن پیامک ها توسط سامانه فوق، تمامی مسئولیت آن به عهده کاربر ارسال کننده می باشد.
  10. حداقل تعداد مخاطبان در هر بار ارسال بایست بیشتر از بیست نفر باشد.
  11. در ارسال هایی که شماره های مخاطبان از بانک های سامانه یا بانک های اپراتور استخراج می شوند، آمار کلی وضعیت ارسال ارائه می شود و امکان نمایش تک تک شماره های مخاطبان و دلیوری وجود ندارد.
  12. پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران با استفاده از تیکت خواهد بود.