آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

بانک شماره پنل رایگان مفت اس ام اس


  • بانک شهری:
    این بانک شامل شماره های فعال دو اپراتور بزرگ کشور یعنی همراه اول و ایرانسل می باشد. شماره های این بانک بر اساس شهر محل سکونت صاحب شماره و دائمی یا اعتباری بودن خطوط دسته بندی شده اند. بانک شهری بیش از 45 میلیون شماره صحیح دارد و در دوره های زمانی سه ماهه بروزرسانی می شود.
  • بانک شغلی:
    این بانک یک مجموعه استثنایی از شماره های صاحبان صنایع و مشاغل مختلف کشور است که از طریق پرسشنامه های حضوری، آگهی های مطبوعاتی و تبلیغات اینترنتی جمع آوری شده اند. این بانک اختصاصی است و از نظر دقت و صحت شماره ها بی نظیر است. تا کنون بالغ بر یکصدهزار شماره صحیح در این بانک شغلی قرار گرفته و بروز رسانی آن در دوره های زمانی یک ماهه انجام می گیرد.
  • بانک کدپستی:
    این بانک بر پایه اطلاعاتی که مشترکین تلفن همراه در اختیار اپراتورها گذاشته اند، تهیه شده و در ارسال پیامک منطقه ای به کار می آید. بانک کدپستی مشتمل بر 50 میلیون شماره دائمی و اعتباری است که بر اساس 3 تا 5 رقم اول کدپستی قابل تفکیک می باشند. این بانک فعلاً به مشترکین همراه اول محدود می شود و شماره های آن نیز نزد اپراتور محفوظ است.
  • بانک سن و جنسیت:
    این بانک بر اساس اطلاعاتی که مشترکین تلفن همراه نزد اپراتورها دارند استخراج شده است. در این بانک سال تولد و جنسیت صاحب هر شماره نیز جمع آوری شده تا ارسال پیامک به گروه های سنی مختلف یا بر اساس جنسیت مخاطبان میسر شود. بانک سن و جنسیت 50 میلیون شماره از مشترکین همراه اول را شامل می شود و بروز رسانی آن توسط اپراتورها خواهد بود.