آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

پیامک راهکاری برای ساده سازی تبلیغات تجارت ها

 

بازاریابی کسب و کارهای کوچک کار چندان ساده ای نیست. در واقع، شما می توانید ماه ها و سال ها وقت و سرمایه خود را صرف انجام این کار کنید و در نهایت پس از این مدت، راهکاری دائم و مقرون به صرفه را برای تبلیغ تجارت خود کشف کنید.

بگذارید برایتان یادآوری کنیم که شما گزینه های مختلفی را برای بازاریابی کسب و کار خود در اختیار دارید: از تبلیغات شفاهی تا بازاریابی شبکه های اجتماعی. در واقع بسیاری از اوقات شما با گزینه های بسیاری روبرو خواهید شد. از صدها راهکار تبلیغاتی که پیش روی شما قرار دارد، شما باید چند متد و روشی که برایتان بهترین بازده را دارند انتخاب کنید.

حال اجازه بدهید بازاریابی پیامکی را به این مکالمه اضافه کنیم. چه چیزی در بازاریابی پیامکی وجود دارد که آن را به ابزار محبوب تبلیغاتی صاحبان تجارت های کوچک تبدیل کرده است؟ خب بگذارید با ساده ترین نکته شروع کنیم. بازاریابی پیامکی به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است. علاوه بر این، سرعت پاسخگویی و بازده سرویس اس ام اس بسیار بالا است.

عللاوه بر همۀ این موارد، بازاریابی پیامکی، بازاریابی عصر ارتباطات است و از مزایای تکنولوژی بهره مند است. آیا می دانستید ۹۹% از پیامک ها طی ۵ دقیقه پس از ارسال باز و خوانده می شوند؟ این آمار کاملا درست و در عین حال شگفت انگیز است. تصور کنید مردم به کمپین تبلیغات ایمیلی نیز چنین توجهی نشان می دادند. یا حتی بهتر، تصور کنید که ۹۹% مردم به از کلماتی که شما بیان می کنید با دقت گوش کنند؟ به طور حتم، جهان جای بهتری می شد.

اما برای حال، بیایید دوباره به دنیای واقعی برگردیم و از ابتدای بازاریابی پیامکی شروع کنیم. بازاریابی پیامکی به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا در کمترین زمان و با صرف کم ترین هزینه به اهداف بازاریابی خود برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.