آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی برای مشاوران

در پنج، شش سال گذشته مشاوره به جایگاه خاصی در دنیای تجارت رسیده است. در گذشته مشاوره تنها در تجارت و در بخش های بازاریابی با استقبال روبرو می شد، اما امروزه همه می خواهند از افراد حرفه ای مشورت بگیرند. مشاوره با افراد حرفه ای باعث به وجود آمدن هزاران کسب و کار شده است و فضای بهتری را برای بخش خصوصی فراهم کرده است. برای مثال، چند سال پیش، ما خودمان از افراد حرفه ای مشورت می گرفتیم. اما اکنون ما خودمان شبکه ای اجتماعی داریم که در آن به دیگران دربارۀ فعالیت تجاری شان مشاوره می دهیم. هنگامی که می خواهید به فردی مشاوره دهید، ابتدا مطمئن شوید که پیشنهاداتتان با هدف گیری به بازار خاصی مطرح می شوند، زیرا این کار بنده تجربۀ بهتری با مشتریان را در اختیارتان قرار می دهد.

 

حال، یک سوال اساسی مطرح می شود. چگونه به عنوان یک مشاور، مشتریانی ثابت برای خودمان دست و پا کنیم؟ اگر تا به حال کار مشاوره انجام داده باشید، احتمالا از ارزش داشتن یک مشتری ثابت مطلع هستید. برای تمام فروشندگان و تاجران مستقل این نوع کسب و کار بسیار ارزشمند است.

خب، راه کار بسیار ساده است: بازاریابی پیامکی. در ابتدا بهتر است بدانید که ۹۹% از پیامک های ارسالی در سراسر جهان، ظرف ۵ دقیقۀ ابتدایی پس از ارسال خوانده می شوند. هنگامی که بازاریابی پیامکی را با بازاریابی ایمیلی مقایسه می کنید آمار ها تفاوت چشمگیری با یکدیگر دارند. بازاریابی پیامکی نه تنها تاثیر گذار است، بلکه مقرون به صرفه نیز هست. به شما پیشنهاد می کنیم که از نکات زیر برای سخت فهرست مشتریان خود کمک بگیرید. به خاطر بسپارید برای ساده ترین کلمات را به عنوان “کلمه کلیدی” خود انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید به مشتریان خود به بهترین نحو ممکن مشاوره دهید بهتر است نکات زیر را رعایت فرمایید:

  • ارسال نکات ریز کاری به صورت هفتگی. به عنوان یک مشاور مردم به نظر شما احترام می گذارند.
  • آیا در برنامۀ کاری خود زمان خالی دارید؟ بهتر است از مشتریان خود بخواهید که جهت مشاورۀ حضوری به شما مراجعه کنند.
  • با گرفتن ایمیل مشتریانتان از راه های دیگر با انها در ارتباط باشید.
  • ارسال اخبار و تغییرات در برنامه به مشتریان.

حال وقت آن است که نقاط را به یکدیگر وصل کنید. بازاریابی پیامکی چگونه می تواند در رشد فهرست مشتریان شما تاثیر بگذارد؟ خب بیشتر از همه چیز بهتر است بدانید این نوع روش ارتباطی وفاداری مشتریان را نسبت به شما بیشتر می کند. همچنین، پیشنهادات و نصایحی که شما به مشتریان خود می دهید، بیش از پیش ارزش خدمات شما را بالا خواهد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.