آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

سه روش جذب مشتری برای فروشگاه شما


امروز  تصمیم گرفتیم که مطلب جدیدی را دربارۀ بازاریابی پیامکی برای فروشگاه ها برایتان منتشر کنیم. ما تا کنون مقالات بسیاری را درباره با نحوه درست استفاده از بازاریابی پیامکی برای رستوران ها نوشته ایم و اکنون زمان آن است که همین کار را برای فروشگاه ها و مراکز فروش انجام دهیم.

مطمئنا شما می دانید که برگزاری مسابقات پیامکی می تواند در جذب مشتریان جدید بسیار موثر باشد. برگزاری مسابقه پیامکی یکی از مهم ترین ویژگی های پنل اس ام اس ملی پیامک است و طرفداران بسیاری دارد. در هر صورت در این مطلب می خواهیم سه روش برگزاری مسابقه پیامکی که منجر به جذب بیشتر مشتریان و در نهایت کسب بیشتر درآمد می شود را برایتان بیان کنیم.

 

جوایز نفیس

هنگامی که یک مسابقه پیامکی برگزار می کنید، سعی کنید که جایزۀ نفیسی را برای آن انتخاب نمایید. هر چقدر جوایز بزرگتر باشد، نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. جوایزی که برای مسابقه خود در نظر می گیرید، باید به گونه ای باشند که مشتریان نتوانند در برابر آن مقاومت کنند. این امر می تواند مشتریان وفاداری را در طولانی مدت به سمت شما بکشاند.

یک سال استفاده رایگان از محصولات

استفاده رایگان از یک محصول یا خدمات می تواند بسیار جذاب باشد.بدون شک بسیاری از افراد از چنین پیشنهادی استقبال می کنند. برای مثال فرض کنید که صاحب یک فروشگاه مواد غذایی زنجیره ای هستید. بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید، و حق استفاده رایگان از برخی محصولات را به مشتریان بدهید و منتظر نتایج مثبت آن بر روی کسب و کار خود بمانید.

کوپن تخفیف بدون تاریخ انقضا

برندگان این مسابقه، یک کوپن پیامکی دریافت خواهند کرد که تاریخ انقضا ندارد. این به چه معنی است؟ آنها برای تمام عمر خود می توانند با تخفیف از شما خرید کنند. آیا داشتن مشتری دائم مسئله ی بدی است؟ بهتر است مطمئن شوید که تخفیفتان به گونه ای است که توجه افراد را جلب می کند، اما همچنین به گونه ای نباشد که به شما ضرر برساند. بیشتر فروشندگان از ۲۰% تخفیف استفاده می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.