وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس
وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس
- عضویت در این سامانه رایگان است و محدودیت زمانی ندارد.
- شماره های ارسال پیام کوتاه و امکانات سامانه به طور یکسان در اختیار همه کاربران قرار
می گیرد و ابزارهای جدیدی که در آینده به سامانه اضافه شوند، رایگان خواهد بود.
- هزینه ارسال پیام کوتاه به عهده کاربر می باشد. این هزینه بر اساس تعداد صفحات تحویلی
به اپراتور محاسبه و از اعتبار کاربر کسر می گردد. تعرفه ارسال پیامک در بخش قیمت ها
درج گردیده و همواره آخرین قیمت ها ملاک محاسبه هزینه ها خواهد بود.
- اعتبار خریداری شده توسط کاربران تا هفت روز پس از خرید قابل برگشت است مشروط بر اینکه
کاربر از آن اعتبار استفاده نکرده باشد.
- برگشت اعتبار فقط به شماره کارت یا حسابی صورت می گیرد که مبداً خرید بوده و لازم است
شماره کارت بانکی و مشخصات صاحب آن با مشخصات کاربر ثبت شده در سامانه یکسان باشد بنابراین
امکان برگشت اعتبار به دیگر کارت های بانکی کاربر یا حساب سایر افراد وجود ندارد.
- محتوای پیامک های ارسالی کاربران به صورت هوشمند کنترل شده و پس از تأیید، ارسال خواهند
شد. پیامک هایی که محتوای سیاسی، غیر اخلاقی، تبلیغات غیرمجاز (محصولات ماهواره ای،
خدمات آرایشی و بهداشتی، خدمات پزشکی و سایر محصولات حوزه سلامت، وام، جایزه و ...)
داشته باشند یا هویت ارسال کننده در متن آن ها مشخص نباشد، تأیید نمی شوند و قابلیت
ارسال نخواهند داشت.
- در صورت اصرار کاربر بر ارسال محتوای غیرقابل تایید و عدم توجه به توضیحات کارشناسان
محتوا، پنل کاربر مسدود گردیده و مانده اعتبار آن مسترد نخواهد شد.
- محدوده زمانی مجاز برای ارسال پیامک از 8صبح تا 10 شب می باشد. تایید محتوای پیامک در
ساعات کاری (9صبح تا 5عصر) حداکثر پانزده دقیقه و در سایر اوقات حداکثر یک ساعت زمان
خواهد برد.
- با توجه به اختلالات سامانه فیلترینگ پیام کوتاه، کاربران می بایست قبل از هرگونه ارسال
انبوه، متن مورد نظر را با استفاده از گزینه ارسال تستی مخابره کرده و از دریافت کامل
آن روی گوشی اطمینان حاصل نمایند. در صورت فیلتر شدن پیامک ها توسط سامانه فوق، تمامی
مسئولیت آن به عهده کاربر ارسال کننده می باشد.
- حداقل تعداد مخاطبان در هر بار ارسال بایست بیشتر از بیست نفر باشد.
- در ارسال هایی که شماره های مخاطبان از بانک های سامانه یا بانک های اپراتور استخراج
می شوند، آمار کلی وضعیت ارسال ارائه می شود و امکان نمایش تک تک شماره های مخاطبان
و دلیوری وجود ندارد.
- پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران با استفاده از تیکت خواهد بود.