آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

امکانات سامانه مفت اس ام اس


  • ابزار ارسال پیامک برای فرستادن پیام کوتاه به افرادی است که شماره موبایل آن ها را در اختیار دارید. می توانید شماره های مخاطبان را تایپ کنید، از فایل اکسل یا فایل متنی ایمپورت کنید و یا از شماره هایی که قبلاً در دفترچه تلفن ذخیره کرده اید استفاده کنید.
  • این ابزار برای ارسال پیامک به ساکنان یک شهر خاص است. اطلاعات مشترکین همراه اول و ایرانسل در بانک شهری سامانه موجود است و برای ارسال می توانید بر اساس شهر، اپراتور و نوع خط، مخاطبان خود را انتخاب کنید. بانکی که در ارسال شهری استفاده می شود تمامی شهرهای کشور را پوشش داده و 45 میلیون شماره از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل دارد.
  • در ارسال پیامک بر اساس منطقه یا محله، ابزار ارسال پیام کوتاه از روی نقشه به کار می آید. برای ارسال منطقه ای می توانید نقشه شهر مورد نظر را مشاهده کرده و مناطق مورد نظر را روی نقشه مشخص کنید. ارسال از نقشه این سامانه قابلیت چند مرحله بزرگنمایی نقشه را دارد. این قابلیت به شما کمک می کند تا در هنگام ارسال محدوده های کوچک تری را انتخاب کرده و ارسال دقیق تری داشته باشید. در ارسال پیامک از روی نقشه، مشترکین همراه اول و ایرانسل تحت پوشش قرار گرفته اند.
  • با استفاده از این ابزار می توانید به ساکنان یک منطقه خاص از هر شهر پیامک ارسال کنید. شماره هایی مشترکین تلفن همراه بر اساس کدپستی محل سکونت آن ها در بانک کدپستی سامانه موجود است بنابراین برای ارسال به یک محدوده خاص کافیست 3 تا 5 رقم ابتدای کدپستی منطقه مورد نظر را بدانید.
  • ابزار ارسال شغلی برای ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف کشور است. تاکنون بانک های متفاوتی از شماره های مشاغل منتشر شده که هیچ یک منبع رسمی نداشته و در نتیجه بروزرسانی نداشته اند. بانک موبایل مشاغل و اصناف این سامانه، به طور اختصاصی و از روش های صحیح تهیه شده بنابراین از نظر صحت شماره ها، تعداد شماره ها، کیفیت دسته بندی و بروز رسانی بی نظیر و استثنایی است.
  • ساده ترین راهکار برای بالا بردن بازدهی در ارسال های تبلیغاتی، محدود کردن مخاطبان به گروه های خاص سنی یا تمرکز بر روی جنسیت آن ها است. این ابزار تفکیک خوبی از شماره های مشترکین تلفن همراه بر اساس گروه های سنی و جنسیتی ارائه می کند. با در اختیار داشتن این شماره ها و تهیه محتوای مناسب برای هر گروه از مخاطبان می توانید پیامک های اثربخش و تبلیغات مؤثرتری داشته باشید.
  • همه رویدادهای مهم سامانه مثل تأیید محتوای پیامک، عدم تأیید محتوا، پاسخ تیکت ها، اطلاعیه های ضروری � ... از طریق پیامک برای کاربران ارسال می شود. این ابزار برای مدیریت نحوه دریافت پیامک های هشداری و اطلاع رسانی سامانه است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.