آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

آموزش تبلیغات پیامکی

وبلاگ آموزشی تبلیغات پیامکی وبسایت مفت اس ام اس

سه روش جذب مشتری برای فروشگاه شما


امروز  تصمیم گرفتیم که مطلب جدیدی را دربارۀ بازاریابی پیامکی برای فروشگاه ها برایتان منتشر کنیم. ما تا کنون مقالات بسیاری را درباره با نحوه درست استفاده از بازاریابی پیامکی برای رستوران ها نوشته ایم و اکنون زمان آن است که همین کار را برای فروشگاه ها و مراکز فروش انجام دهیم.

مطمئنا شما می دانید که برگزاری مسابقات پیامکی می تواند در جذب مشتریان جدید بسیار موثر باشد. برگزاری مسابقه پیامکی یکی از مهم ترین ویژگی های پنل اس ام اس ملی پیامک است و طرفداران بسیاری دارد. در هر صورت در این مطلب می خواهیم سه روش برگزاری مسابقه پیامکی که منجر به جذب بیشتر مشتریان و در نهایت کسب بیشتر درآمد می شود را برایتان بیان کنیم.

  ادامه مطلب ...

مزایای سامانه ارسال اس ام اس برای شرکتهای خدماتی

  اولین سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که آیا شرکت های بازرگانی و خدماتی نیز به پیام کوتاه مفت اس ام اس پنل نباز دارند یا خیر ؟

حال در 7 مورد اساسی ، ایران اس ام اس پنل به شما خواهد گفت که شما نیز به مفت اس ام اس پنل برای اطلاع رسانی های خود نیاز دارید :

 ۱- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد.

۲- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که برای مشتریان قدیمی در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

۳-ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف

۶-هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

۷- تبریک مناسبتهای خاص مثل تولد و …

کلمات کلیدی در پیامک های تبلیغاتی

به عنوان یک صاحب کار کوچک، شما باید اهمیت بودجه و برنامه ریزی مالی را درک کنید. اگر شما نتوانید مخارج بازاریابی و تبلیغات خود را کنترل نمایید، شانس های بسیاری را از دست خواهید داد. هنگامی که مخارج شما از کنترل خارج شوند، برگشتن به مسیر گذشته بسیار سخت خواهد بود. با این حال، چه چیزی بازاریابی پیامکی را ابزاری ویژه می سازد؟ با بازاریابی پیامکی شما می توانید نتایجی را که می خواهید با پائین ترین هزینه دریافت نمایید. هنگامی که می خواهید برای تجارت خود بازاریابی و تبلیغاتی کنید؛ بهتر است از این ۴ تاکتیک استفاده نمایید.

شبکه های اجتماعی

به عنوان یک ابزار بازاریابی رایگان، شبکه های اجتماعی می توانند روزنه های تبلیغاتی را برای شما بگشایند. شما می توانید، با استفاده از شبکه های اجتماعی در کسری از ثانیه به هزاران مخاطب دسترسی داشته باشید. هرچند برخی از شبکه های اجتماعی امکان استفاده از تبلیغات گسترده را در ازای پرداخت مبلغی در خدمت شما قرار می دهند، این تنها امکانی اضافی می باشد. بازاریابی شبکه های اجتماعی اگر به درستی صورت گیرند، در طولانی مدت شما شاهد رشد تجارت خود خواهید بود.

بازاریابی پیامکی

شاید فکر کنید ما بر روی این روش از بازاریابی تعصب داریم، اما بازاریابی پیامکی بهترین روش تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک به شمار می آید. تنها لازم است، صدها یا هزاران پیامک را برای اعضای خبرنامۀ خود ارسال نمایید و در چند ثانیه شاهد بهبود تجارت خود باشید.

برنامه های ارجاعی

بهتر است مردم را از طریق تبلیغ های شفاهی به محصولات خود معرفی کنید. اگر شما صاحب کسب و کار جدیدی هستید، این روش می تواند در جذب مشتری بسیار به شما کمک کند. هنگامی که می خواهید چنین روشی را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، در ابتدا مطمئن شوید که روش های آمار و گزارشگیری دقیقی دارید. همیشه مشتریانتان را به خاطر وفاداری و تلاش هایشان ستایش کنید اما هیچ وقت بی دلیل به آنها تخفیف ویژه ندهید.

رضایت مشتریان

تلاش کنید به هر نحوی رضایت مشتریان خود را به دست آورید. این کار میزان وفاداری آنها را نسبت به برند تجاری شما افزایش می دهد. اگر مردم در جایی از تجارت شما تعریف بشنوند، مطمئنا علاقۀ بیشتری برای استفاده از محصولات و خدمات شما خواهند داشت.

این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید


 فرقی ندارد که از چه روش تبلیغاتی استفاده می کنید، قرار دادن شماره یا یک آدرس برای تماس مخاطبان با شما امری کاملا ضروری است. اگر شما تخفیف یا پیشنهادی را به صورت گسترده تبلیغ کنید اما فراموش کنید که آدرس تماسی از خود به جای بگذارید، مطمئنا بازاریابی و تبلیغاتتان نتیجه بخش نخواهند بود. تبلیغاتی که بدون قرار دادن Call To Action صورت گیرند، هیچ تاثیری بر روی تجارت شما نخواهند داشت و تنها زمان و سرمایه شما را هدر می دهند. بنابراین همواره دقت کنید در تبلیغات، آدرس یا شماره ای را جهت ارتباط مشتریان با خود قرار دهید.

برای مثال، هزاران رستوران و فست فود مختلف با سامانه ملی پیامک همکاری می کنند و تقریبا می توان گفت که از هر ۱۰ رستوران، ۷ رستوران به موفقیت دست می یابند. اما هر چند وقت یکبار مشتریان با ما تماس گرفته و از نتایج بازاریابی پیامکی خود ابراز نا رضایتی می کنند. خب، به همین دلیل ما کنجکاو شدیم که دلیل این نا رضایتی ها را بدانیم. پس از مدتی تحقیقات متوجه شدیم این افراد، شماره یا آدرسی را جهت تماس مشتریان در تبلیغات خود قرار نمی دهند. بنابراین جهت پرهیز کردن از چنین اشتباهی، حتما از عبارت زیر در تبلیغات خود استفاده نمایید:

“این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید”

اگر فراموش کنید که آدرس تماس خود را در پیامکتان قرار دهید، مطمئن باشید نتیجه ی دلخواهتان را دریافت نخواهید کرد. زیرا مشتریانتان فکر می کنند که شما بدون هیچ هدفی اقدام به ارسال پیامک کرده اید. این کار اعتبار کمپین تبلیغاتی شما را زیر سوال خواهد برد و از آن به بعد هیچ کدام از اعضای خبرنامه پیامکی تان به شما توجه نخواهند کرد. به یاد داشته باشید، تنها عبارت بالا برای تغییر مسیر این جریان کافیست. اما باید بدانید که حتما پیشنهاد یا تخفیف شگفت انگیزی به برای اعضای خبرنامه پیامکی تان ارسال کنید. ارسال نکردن پیشنهادات شگفت انگیز، همۀ اهداف بازاریابی پیامکی را از بین خواهد برد.

ارسال پیامک منطقه ای به تفکیک سن و جنسیت

این ویژگی منحصربفرد قابلیت دارد تا شما پیامکهای تبلیغاتی خود را به صورت بسیار دقیق و حساب شده به مشتریان خود ارسال نمایید.

مثلا با انتخاب شهر تهران و سپس محله تجریش میتوانید به گروه سنی ۲۰ تا ۳۵ سال و جنسیت خانم ها و یا آقایان و یا هر دو ارسال داشته باشید.

دیتابیس شماره های ارسال براساس جنسیت و سن و سال مستقیما از اپراتور خطوط ۵۰۰۰ گرفته میشود و کارکرد سامانه کاملا آنلاین است. این نوع ارسال به هیچ عنوان گزارش دلیوری ندارد.